websity
aquamaniainfo@gmail.com
Пн - Сб: 9:00 - 19:00

В коршику пусто!

Гарантія та сервіс

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від двох тижнів до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Адреса і телефони сервісного центру: Харків вул. Шевченка 24 / а +3 8099 61 77 167

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Я МОЖУ ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР? 

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Оформити Заявку на повернення товару можна за телефоном: +3 8099 61 77 167, або в точці продажу.

ДЕ І ЯК МОЖНА ЗРОБИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ?

Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі, який знаходиться за адресою: Харків, вул. Шевченка 24/а. Графік роботи: з понеділка до суботи з 10-00 до 18-00, в неділю – вихідний. Телефон: 099 61 77 167

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 3 банківські дні.

Повернення грошей проводиться як готівковим, так і безготівковим розрахунком за бажанням клієнта.

Товар можете відправити назад за допомогою служби доставки "Нова Пошта". Якщо збережений товарний вид і пакування товару, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за оплату покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, пакування, а також при наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НЕ МОЖЕ ВІДРЕМОНТУВАТИ МІЙ ТОВАР В ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтованим в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЇ НЕ НАДАЮТЬСЯ?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця, третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт, змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі, неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу.

БУДЬ ЛАСКА, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:

Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисяча шістсот сорок дві (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1 173 (1173-2005-п) від 07.12.2005

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів відносяться:

  1. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
  2. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
  3. Непродовольчі товари:
  • швейні і трикотажні вироби;
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
  • корсетні товари;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • пір'яно-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • гребінці і щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);
  • скрипкові підборіддя;
  • рукавички;
  • тканини;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні;
  • білизна натільна;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольному пакуванні;
  • друковані видання;
  • лінійний і листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити фанери) і скло, нарізане або розкроєне під розмір, визначений покупцем (замовником);
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

(Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005. Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".)