Човновий мотор Suzuki DT 9.9 AS





Опис мотора для човна SUZUKI DT 9.9 AS
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (роздушку) до 15 к.с.
Модель двигуна SUZUKI DT 9.9 AS підвісного типу вперше вийшла на ринок у 2013 році і була побудована на базі SUZUKI DT 15 AS, але з невеликими вдосконаленнями. Попри те, що з того часу минуло досить багато часу, вона як і раніше залишається однією з найбільш затребуваних серед любителів розсікати поверхню водойми на човні.
"Судзукі" ДТ 9.9 АС сьогодні можна вважати легким і компактним мотором в категорії двигунів на 10 к. с., побудованих на базі 15-ки. Важить він всього 33 кг. Також він має найбільший робочий об'єм циліндрів серед 2-тактних 9.9 аналогів. Він становить 284 см³. Такий об’єм досить позитивно позначається на крутному моменті навіть при малих обертах.
Версія SUZUKI DT 9.9 AS, на відміну від свого попередника, трохи втратила у вазі, а серед інших важливих змін варто відзначити:
- нову ергономічну ручку для перенесення з висувною конструкцією. Вона зовні схожа на ту, яку ви могли бачити у двигуна Mercury M-15. Пластмаса, яку використовують для виробництва ручки, дійсно високоміцна;
- нову систему захисту під час руху на мілині;
- можливість блокування руху назад і кнопку зупинки двигуна на румпелі;
- відсутність нижніх бічних кришок;
- новий, легший пластмасовий піддон.
До речі, дейдвуд (корпус торсіонного валу) також досить відчутно змінився. Тепер він легший і ергономічний. Тепер можна легко переносити "Судзукі" ДТ 9.9 АС на плечі, турбуватися про цілісність пластмасових нижніх бічних кришок вже не варто.
Та й в силовій частині двигуна трапилися зміни: встановлений легкий колінчастий вал, вдосконалена система виведення вихлопних газів, додана демпфуюча прокладка, яка гасить вібрації.
Звичайно, було зроблено ще безліч дрібних змін, перераховувати які дуже довго. Але для людей, які знаються в цьому питанні, все ж варто деякі з змін згадати. Так, двигун Suzuki DT-9.9AS отримав антикорозійний захист Suzuki Marine. Алюміній, з якого роблять корпус мотора, піддається анодуванню, а разом з його частинами сплаву називається «Alumite». Запалювання у даній моделі безконтактне електронне. Воно продуктивне, забезпечує потужну іскру, яка легко запускається. Такий варіант запалювання інтенсивний і надійний, свічки запалювання довговічніші, споживання пального більш ефективне. Крім того, двигун забезпечений захистом від запуску при включеній передачі.
Все це в тандемі зробило SUZUKI DT 9.9 AS одним з кращих моторів у своїй категорії.
Характеристики моторів | |
Модель | Suzuki DT 9.9 AS |
Тип мотора | 2-х тактний |
Потужність | 9.9 к.с. |
Система управління | румпель |
Висота транця | 381 мм |
Гарантія | 2 роки |
Число циліндрів | 2 |
Вага мотора | 33 кг |
Максимальне число об./хв | 4800-5600 об / хв |
Запуск | ручний |
Запалювання | SUZUKI P.E.I. |
Тип паливної системи | карбюратор |
Охолодження | водяне |
Вбудований бак | - |
Зовнішній бак | 25л |
Передачі | F-вперед, N-нейтраль, R-назад |
Трім | ручний |
Передавальний коефіцієнт | 1,92: 1 |
Генератор | опція |
Характеристики моторів | |
Модель | Suzuki DT 9.9 AS |
Тип мотора | 2-х тактний |
Потужність | 9.9 к.с. |
Система управління | румпель |
Висота транця | 381 мм |
Гарантія | 2 роки |
Число циліндрів | 2 |
Вага мотора | 33 кг |
Максимальне число об./хв | 4800-5600 об / хв |
Запуск | ручний |
Запалювання | SUZUKI P.E.I. |
Тип паливної системи | карбюратор |
Охолодження | водяне |
Вбудований бак | - |
Зовнішній бак | 25л |
Передачі | F-вперед, N-нейтраль, R-назад |
Трім | ручний |
Передавальний коефіцієнт | 1,92: 1 |
Генератор | опція |