Човновий мотор Suzuki DT 15 AS





Опис мотора для човна SUZUKI DT 15 AS
Один з найпопулярніших моторів для човна Suzuki DT 15 AS – це високотехнологічна розробка 2014 року. Підвісний двигун DT 15AS найлегший в лінійці п'ятнадцяти сильних моделей «Сузукі». Зниження ваги двигуна досягнуто завдяки зміні конструкції корпусу, використання легкого пластикового піддона. При незмінному робочому обсязі, вага мотора знижена на 5,5 кг в порівнянні з базовою моделлю попереднього покоління.
Завдяки модифікації вихлопної системи та удосконаленню колінвалу, значно знижені вібрації та гучність «підвісу». Поміж інших удосконалень мотора для човна: з'явилася ергономічна кнопка зупинки двигуна на румпелі, складна ручка для перенесення мотора стала компактнішою і зручнішою, зникли непрактичні бічні нижні крильця. Легкий запуск забезпечує система запалювання Suzuki P.E.I.
З метою захисту від корозії водяна помпа виготовлена з нержавіючої сталі, інші елементи конструкції анодовані. На алюмінієву поверхню корпусу мотора для човна нанесені захисні шари епоксидної ґрунтовки, спеціальної фарби та прозорої акрилової смоли.
Мотор бажають купити власники човнів, для яких важливі мінімальні показники витрати палива, шумності двигуна в поєднанні з високим робочим ресурсом. Технічні та експлуатаційні особливості мотора для човна «Сузукі» DT 15 AS:
- На воді мотор для човна показує плавний набір і скидання обертів, стабільну роботу.
- Сучасна система живлення – багатоточкове впорскування палива, дозволяє поліпшити багато показників мотора для човна – потужність, екологічність, економічна витрата паливної суміші.
- Водяна система охолодження виключає перегрів підвісного човнового двигуна.
- Можливість регулювання нахилу гребного гвинта за допомогою спеціальної багатоступеневої системи, дозволяє безпечно маневрувати на мілководді та поблизу берега.
- Завдяки удосконаленню конструкції гвинта та антикавітаційної пластини, зменшено лобовий опір води.
- Наявність місткого паливного бака на 25 л дає можливість перебувати на воді тривалий час без дозаправлення.
- Завдяки вдосконаленню системи фіксації, забезпечується зручне перемикання на «задній хід».
Характеристики моторів | |
Модель | Suzuki DT 15 AS |
Тип мотора | 2-х тактний |
Потужність | 15 к.с. |
Система управління | румпель |
Висота транця | 381 мм |
Гарантія | 3 роки |
Число циліндрів | 2 |
Вага мотора | 33 кг |
Максимальне число об./хв | 4800-5600 об / хв |
Запуск | ручний |
Запалювання | SUZUKI P.E.I. |
Тип паливної системи | карбюратор |
Охолодження | водяне |
Вбудований бак | - |
Зовнішній бак | 25л |
Передачі | F-вперед, N-нейтраль, R-назад |
Трім | ручний |
Передавальний коефіцієнт | 1,92: 1 |
Характеристики моторів | |
Модель | Suzuki DT 15 AS |
Тип мотора | 2-х тактний |
Потужність | 15 к.с. |
Система управління | румпель |
Висота транця | 381 мм |
Гарантія | 3 роки |
Число циліндрів | 2 |
Вага мотора | 33 кг |
Максимальне число об./хв | 4800-5600 об / хв |
Запуск | ручний |
Запалювання | SUZUKI P.E.I. |
Тип паливної системи | карбюратор |
Охолодження | водяне |
Вбудований бак | - |
Зовнішній бак | 25л |
Передачі | F-вперед, N-нейтраль, R-назад |
Трім | ручний |
Передавальний коефіцієнт | 1,92: 1 |