Вибираємо мотори для човнів на 10-20 к. с. в онлайн-каталозі “Акваманія”
Нові й постійні клієнти інтернет-магазину "Акваманія", представляємо вам серію прекрасних моторів для човнів від 10 до 20 кінських сил. Такі параметри, за відгуками, вже не можна назвати малопотужними, але і до почесного звання моторів високої потужності вони ще не доросли. Це так звана золота середина, яка призначена для експлуатації в досить складних умовах на надувних ПВХ і гумових човнах, розрахованих на декілька пасажирів.
Потужність мотора для човна вважається однією з ключових характеристик, яка диктує варіанти вибору. Залежно від того, де і яким чином буде експлуатуватися судно, чи планується на ньому вихід на глісер та інше – визначається оптимальний варіант. Сьогодні ми поговоримо про те, як визначити оптимальну кількість к. с. для вашої човна. Звичайно, будемо застосовувати не тільки теорію, а й реальні відгуки. Чи варто брати мотор з великим ресурсом і чи можна ризикнути, купивши двигун з меншою кількістю к. с. від перевірених Suzuki, Parsun або Hidea.
Крім цього, ми обов'язково з вами поговоримо ще і про виробників моторів для човнів на 15, 20 і 10 к. с.. Максимально докладно зупинимося на легендах Suzuki, Parsun та Hidea. До цього обговорення ми приступимо наприкінці, а поки зосередимо свою увагу на першому питанні. На якому саме? Як визначити оптимальну кількість кінських сил для вашого надувний ПВХ або гумового човна.
Мотори для човнів на 10, 15 і 20 кінських сил – вибираємо оптимальний
Мотори для човнів Suzuki, Parsun, Hidea й інших виробників, потужністю від 10 до 20 кінських сил, призначені для середніх або маломірних суден пасажиромісткістю від 2 осіб. Як правило, рекомендовані габарити судна прописані в паспорті мотора для човна, але, за відгуками, все це можна розрахувати і самостійно. Як саме? Досить просто, достатньо всього лише кількість кінських сил помножити на 30. Або масу човна розділити на 30. Тобто, приблизно на кожних 30 кг потрібна одна кінська сила. Порахуймо для практики. Наприклад, ваш надувний човен важить 330 кг або 210 кг.
або
Звичайно, результати розрахунків досить приблизні. І коливання вгору або вниз на одну або 2 кінських сили є цілком припустимими. Звичайно, краще мати в запасі трохи більше, ніж потрібно, кінських сил. Але й не слід перегинати в цьому палицю. Річ у тому, що чим потужніший мотор, тим більша його вага. А це і зміщення сили тяжіння, і більший ризик перевертання. Та й використання занадто потужного мотора для невеликого човна може, за відгуками, зробити його менш керованим.
Вихід на глісер – чи вигідно це
Якщо ми з вами говоримо про мотори для човнів Suzuki, "Парсун", "Хідея" або про двигуни будь-яких інших фірм з потужністю від 10, 15 до 20 к. с., значить ми говоримо про агрегати, призначені для виходу на глісер. Взагалі, вийти на глісер в надувному човні з одним пасажиром можливо з мотором, потужністю починаючи від 5-6 кінських сил. Для надувного човна, в якому від 2 і більше пасажирів, плюс спорядження і снасті, необхідно розглядати варіанти від 10 к. с .. Але найкраще слід звертати увагу тільки на пропозиції, на яких позначено 15 і більше кінських сил. З такими двигунами ви точно будете почувати себе комфортно в будь-якій ситуації. А найцікавіше, що в цій категорії і цінова політика, і ненажерливість, тобто паливні апетити, відрізняються не сильно.
Тепер поговорімо про глісер. Чи варто взагалі витрачатися на більш потужні мотори від Suzuki, Parsun, Hidea або можна задовольнитися звичайним пересуванням? По-перше, вихід на глісер – це економія палива практично вдвічі. Крім того, збільшиться і швидкість пересування на кілька кілометрів на годину, а це іноді дуже корисно.
Важливо розуміти: щоб керувати навіть маломірним судном при швидкості виходу на глісер, а це близько 19 км / год, потрібно мати певний досвід. А перша практика обов'язково має проходити під чуйним керівництвом досвідченої особи. Прочитати відгуки і вчити тільки теорію – цього мало. Для новачка це дійсно складний маневр, навіть якщо ми говоримо про якості моторів для човнів від Suzuki, Parsun або Hidea. Але задоволення і користь від процесу очевидна. Тому потрібно, якщо є така можливість, вибирати двотактний або чотиритактний двигун для човна від Suzuki, "Парсун" або Hidea з розрахунком, що рано чи пізно ви спробуєте вийти на глісер.
SUZUKI, PARSUN або HIDEA – яким виробникам можна довіряти
Насправді, якщо ми говоримо про трьох китів, що випускають сучасні мотори для човнів, Suzuki, "Парсун" або Hidea, можна з упевненістю довіряти кожному з них. Подивімося докладніше.
- HIDEA – добротний китайський виробник, цінова категорія пропозицій, за відгуками, знаходяться в середньому та нижньому діапазоні. Випускає досить якісні мотори для човнів, ціна яких дійсно конкурентна в порівнянні з іншими широко відомими марками. А ось що стосується якості, то, зазвичай, з цим питань не виникає.
- PARSUN – унікальний виробник. Взагалі, "Парсун" вважається одним з найбільш вигідних брендів для моторів для човнів від на 10, 15 або 20 к. с .. Техніка "Парсун" неймовірно якісна, але при цьому має досить адекватну ціну. Чому? Тому що мотори "Парсун" виготовляються під контролем американських партнерів, але в Китаї.
- SUZUKI – стовідсотковий японець. Напевно, після цих слів не потрібно більше ніякої реклами. Адже будь-яка японська техніка – це завжди зразок якості та функціональності.
Suzuki, "Парсун" і Hidea дійсно займають цілком заслужене найперше місце серед інших брендів на 10, 15, 20 кінських сил. При цьому не можна однозначно сказати, який вибір стане кращим. Якась компанія виграє за ціною, якась – за якістю, якась за доступністю ремонту. Саме тому у нас кожен зможе відшукати мотор для човна на 10, 15 і 20 кінських сил!